Bereikbaarheid en klachten

Bereikbaarheid

Ik ben op werkdagen via de mail en telefonisch bereikbaar. Normaal gesproken staat de voicemail aan. U kunt inspreken en mijn streven is u dezelfde dag terug te bellen. Mocht dit niet lukken dan doe ik dit de volgende (werk)dag of probeer ik u via de mail te bereiken. De ervaring leert dat ik in het algemeen via de mail sneller bereikbaar ben. Buiten kantooruren is in noodgevallen de crisisdienst Oostelijk Utrecht bereikbaar, gehuisvest in Meander Medisch Centrum Maatweg 3 Amersfoort. Deze is alleen bereikbaar via huisartsenpost 0900 - 331 1 233.

Klachten

Indien u een klacht heeft over uw behandeling dan hoor ik dat graag. Blijft de klacht ondanks overleg met mij bestaan, dan kan deze worden ingediend bij mijn beroepsvereniging het Nederlands Instituut van Psychologen ( http://www.psynip.nl/het-nip/tuchtrecht-en-klachten/klachtprocedure.html) of het Regionaal tuchtcollege voor de Gezondheidszorg ( www.tuchtcollege-gezondheidszorg.nl)